Big Bad Wolf May 2016

Assalamualaikum warahmatullah.

Dah lama tak tulis di sini.

Well, well, well, keep calm bebeh because he is back!

BBW2016_boxsale_websitebanner

Kepada mereka yang cintakan buku (baca: suka baca buku dan beli buku) macam saya ;P semestinya teruja sangat dengar ini berita. InsyaAllah hujung minggu ni nak pergi terjah. Saya target mungkin tak beli sebanyak tahun lepas di mana saya telah memborong buku lebih 20 tajuk. Sampai sekarang masih elok tersusun di kabinet buku di rumah.. :p

Huwaaarghhh bajet sudah larik tapi kehendak dan keperluan masih berjela-jela seperti..

1) Baju raya, kasut raya, tudung raya, kuih raya dan segala tentang raya – bukan untuk saya seorang je tapi satu famili (saya, suami, ibubapa dan 3 adik perempuan 😉

2) Skincare dan mekap – sebenarnya saya berkehendak untuk menambah rutin skincare saya iaitu Essence dan Serum sebab terasa seperti kulit ini makin kering dan kurang licin serta teringin nak kulit dewy-looking macam orang Korea ;P Dan sebagai peminat mekap terutama mekap Korea, terasa jugak nak menambah koleksi. Stress pulak bila fikirkan kehendak2 saya ini. 😀

3) Bajet untuk mulakan business – Salah satu impian saya untuk ada bisnes sendiri cuma saya masih dalam perancangan dan memerlukan keberanian serta ‘The Right Time’ yang saya pun tak tahu bila dan bagaimana. Kata orang bijaksana ‘Don’t wait. Just do it’. Serius saya masih belum berani dan menanti lampu hijau daripada my hubs ;(

24f86e4f4d35cc4e6b4cf50d4909d7b3

 

Pengarang: Mrs Vibrant

A girl with many ambitious dreams. Married to a fun, loving and smart Arab man. TTC-ian raise your hands up! Easy-going, trustworthy and good listener I must say as what my friends describe me. Oh one more thing, also a very very attractive lady ;D For any enquiries/say hi, please contact me via my email: bookloverunited@gmail.com. Thanks!

Tinggalkan Jawapan

