Sis jual buku

Assalamualaikum warahmatullah.

Yes, I am. Dah lama sangat nak jadi penjual buku. Sebab saya memang sangat-sangat-sangat suka, cinta dan asyik shopping buku je. Kalau dengar pesta buku mesti teruja. And be like…

 

Hahahahgagagahaha. Same here. Tapi sis tak minat dah komik, sis suka novel thriller, mystery dan historical stories ;P

Korang2 semua please support sis okay. Sis bagi harga kasih sayang dan juga free gifts pada hari2 yang istimewa! Cewahhhh.

But seriously, I love books! I love to read so soooo much, but lack of time. Saya selalu curi2 baca masa naik LRT, masa sebelum tidur dan juga masa weekend bila balik kampung. Kenapa time balik kampung??? Sebab kalau dengan husband, kenalah layan beliau. Macam raja. ;P Pulak tu, sis ni dah kena penyakit mild obsessive-compulsive (OCD) rasanya sebab tak boleh tengok rumah bersepah terutamanya dapur dan bilik tidur utama!!! Stress je kalau tengok bersepah be like…

Exactly! I am tooooo *stress kottt

So, nanti akan saya reveal apa nama kedai saya..jeng jeng jeng. Akan menggunakan IG Shop dulu dan kemudian blogging dan fb jua. InsyaAllah. Aminnnnn.

Sekian,

Love korang semua xoxo

Mrs. Vibrant

 

Pengarang: Mrs Vibrant

A girl with many ambitious dreams. Married to a fun, loving and smart Arab man. TTC-ian raise your hands up! Easy-going, trustworthy and good listener I must say as what my friends describe me. Oh one more thing, also a very very attractive lady ;D For any enquiries/say hi, please contact me via my email: bookloverunited@gmail.com. Thanks!

2 thoughts on “Sis jual buku”

  1. saya tak suka membaca, huwaaaaaa, kalau bacaan online saya suka, orang post tazkirah atau cerita panjang berjela pun saya baca, taktau la, kalau nk pegang buku, ya rabbi, terukkan, haha..

    jemput singgah ke blog saya yer

    Like

    1. Baguslah tu..sekurang-kurangnya baca la jugak. Saya pun suka baca, asalkan benda tu boleh dibaca, saya akan baca terutamanya blog, surat khabar, ebook dan lain-lain (which is selain drpd buku la ;P)

      Like

Tinggalkan Jawapan

