Lagu paling romantik pernah saya dengar ;D

Assamualaikum. Hi dearies!

Rasanya semua orang pernah dan tahu kot about this beautiful, romantic, Arabic song namely Tamally Maak by Amr Diab. Saya memang specifically suka lagu ni berbanding lagu-lagu yang lain tak kira apa-apa bahasa pun. Melodi, suara dan vokal serta makna lagu tu memang sangatlah romantik banget! Selamanya will be my favourite romantic song everrrr~

Pernah satu hari tu saya dan husband travelled ke Pahang dan pasang lagu ni. Husband saya pun ikut nyanyi and I was like…. MELTING~~ ;D *itulah rating romantik saya untuk sesebuah lagu. hahahaha

Korang pun sama ke? Sep sikit! ;D

Menurut pembacaan dan kajian saya, kalau nak mahir satu-satu bahasa asing kita mestilah minat sesuatu berkenaan bahasa itu seperti lagu, filem, kartun dan sebagainya. Saya memang boleh percaya dengan fakta ini kerana saya belajar dan memahirkan diri dengan bahasa Inggeris masa sekolah menengah dengan lagu-lagu omputih. Zaman saya dulu memang saya membesar dengan lagu-lagu Britney Spears, Backstreetboys, N’Sync, Linkin Park dan ramai lagi. Kalau dikenangkan memang nostalgiknyaaaa..

P/s: Sebab tu radio kegemaran saya sentiasa lah Mix.fm sebabkan genre dan pilihan lagu-lagu diorang yang sezaman baya-baya saya. muhahahaha. Oklah, enjoice lagu romantik saya ni dan saya sertakan makna disebalik lagu ni (Click HERE)..Adios amigos!

 

Pengarang: Mrs Vibrant

A girl with many ambitious dreams. Married to a fun, loving and smart Arab man. TTC-ian raise your hands up! Easy-going, trustworthy and good listener I must say as what my friends describe me. Oh one more thing, also a very very attractive lady ;D For any enquiries/say hi, please contact me via my email: bookloverunited@gmail.com. Thanks!

Tinggalkan Jawapan

